دسته
جك وSMS
ستاره ها
ايرانشناسي
مهدويت
خبر گزاري مهدي فخر در شهر ستان ها
كرمان شناسي
بهترين مطالب
آموزش گام به گام تنیس
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 278837
تعداد نوشته ها : 622
تعداد نظرات : 55
Rss
طراح قالب
یکی از کارمندان اداره ثبت احوال شهر مکزیکالی در شمال غربی مکزیک اعلام کرد یک زن و شوهر مکزیکی که با هم بر روی یک سایت اینترنتی آشنا شده بودند نام فرزند خود را یاهو گذاشتند .یکی از کارمندان اداره ثبت احوال شهر مکزیکالی در شمال غربی مکزیک اعلام کرد یک زن و شوهر مکزیکی که با هم بر روی یک سایت اینترنتی آشنا شده بودند نام فرزند خود را یاهو گذاشتند .
نصب آخرین اصلاحیه iTunes ضروری است
پس از پرده برداری از طرح جدید اپل مبنی بر آغازبه کار خط تولید جدیدی از مدل های دستگاه های آی پاد و کاهش قیمت آیفون در هفته گذشته بسیاری از کاربران و حتی خبرگزاری ها از انتشار اصلاحیه جدید امنیتی برای نرم افزار iTunes اطلاع نیافته اند. این به روزرسانی که نرم افزار iTunes را به نسخه iTunes ۷.۴ ارتقا می دهد کاربران را قادر می سازد تا از فایل های موسیقی از پیش دریافت کرده، بخش های کوتاه موسیقی زنگ تلفن همراه تهیه کنند.
همچنین قابلیت دریافت فایل های موسیقی از طریق شبکه بی سیم نیز برای دستگاه های آیفون و آی پاد های جدید به نرم افزارiTunes اضافه گردیده است. نکته مهم در این به روزرسانی اصلاح آسیب پذیری امنیتی مهمی است که مهاجم را قادر می ساخته است با استفاده از کدهای مخرب خود رایانه های مکینتاش یا ویندوز را از راه دور به کنترل خود در آورد. کمپانی اپل راهنمای امنیتی این آسیب پذیری را به همراه توضیحات کامل در دسترسی عموم قرار داده است. در راهنمای امنیتی گفته شده است: «سرریزی بافر در هنگام پردازش جلد آلبوم ها امکان پذیر است. بنابراین با فریب قربانی به باز کردن یک فایل آلوده می توان کدهای دلخواه را بر روی سیستم وی اجرا کرد و در نهایت رایانه را با کنترل از راه دور هدایت کرد
در سال جاری میلادی کمپانی اپل بالغ بر ۱۰۰ آسیب پذیری در سیستم عامل Mac OSX و نرم افزارهایش را اصلاح کرده است. اما کانون تمرکز هکرها و متخصصان امنیتی همچنان آخرین دستگاه ابتکاری اپل با نام آیفون است که در ماه جولای گذشته نخستین اصلاحیه خود را دریافت کرد.
محصول جدید مایکروسافت
شرکت مایکروسافت نرم افزار جامع System Center Virtual Machine Manager ۲۰۰۷ را روانه بازار کرد تا نسخه پیشین این محصول با نام VMware کم کم بازنشسته شود. محصول جدید مایکروسافت که نرم افزار Viridian را نیز در خود جای داده، تحول بزرگی را در عرصه نرم افزارهای مجازی سازی ایجاد کرده است. نرم افزار SCVMM ۲۰۰۷ به مدیران فناوری ارتباطات و اطلاعات کمک می کند فایل های تولید شده با نرم افزار VMware را به فرمت جدید تبدیل می کند. سخنگوی مایکروسافت در یک بیانیه گفت:
«
برای مهاجرت از VMware به Virtual Server می توانند از این نرم افزار استفاده کنند و مزایای خاص آن را به کار برند.» به گفته وی اگر سیستم عامل کاربر ویندوز باشد، Virtual Machine Manager می تواند خود را با نیازهای کاربر وفق دهد و مشکلات موجود را از میان بردارد. بر اساس مطالعات انجام شده، شرکت مایکروسافت هم اکنون ۷۰ درصد بازار نرم افزارهای مجازی سازی جهان را در اختیار دارد.
امکان کنترل تلفن همراه فرزندان فراهم شد
بزرگ ترین اپراتور تلفن همراه آمریکا سرویسی را عرضه کرد که به والدین امکان کنترل تلفن همراه فرزندانشان را می دهد. به گزارش ایسنا اپراتور آمریکایی AT&T سرویس کنترلی را برای تمامی ۶۳/۷ میلیون خط تلفن مشترکانش عرضه می کند که میزان مکالمات تلفنی برقرار شده یا دریافتی و همچنین پیام کوتاه را محدود می کند. معاون بخش محصولات صوتی این اپراتور اظهار کرد:
بسیاری از والدین خواهان بکارگیری درست تلفن همراه از سوی کودکانشان بوده و مایل اند کودکانشان در ساعات مدرسه تماس های غیرضروری نگرفته و یا دریافت نکنند.
سرویس Smart Limits این اپراتور با هزینه ماهانه ۴/۹۹ دلار عرضه شده و قابلیت آن از مسدود کردن تماس و اعمال محدودیت زمانی برای تماس تا امکان دانلود و ارسال پیام کوتاه متغیر است اما این قابلیت ها در آیفون اپل به دلیل وجود مرورگر در این گوشی مؤثر نخواهد بود. سرویس جدید AT&T، فیلتر سایت هایی که والدین خواهان دستیابی کودکان به آنها نیستند را امکان پذیر می کند اما هنگامی که تلفن از یک شبکه وای فای استفاده کند، قابلیت فیلتر وب سایت نیز غیرقابل انجام است زیرا AT&T تنها محتواهایی را که از طریق شبکه بی سیمش منتقل می شوند، مسدود می کند.

دسته ها :
دوشنبه نهم 10 1387
X