دسته
جك وSMS
ستاره ها
ايرانشناسي
مهدويت
خبر گزاري مهدي فخر در شهر ستان ها
كرمان شناسي
بهترين مطالب
آموزش گام به گام تنیس
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 273171
تعداد نوشته ها : 622
تعداد نظرات : 55
Rss
طراح قالب

قتل یک فرانسوی در اصفهان 

   
   
 
سیدمحمدعلی حسینی سخنگوی وزارت امور خارجه لحظاتی پیش اعلام کرد: هویت ضارب برای نیروهای انتظامی مشخص شده است و آنها با جدیت و حساسیت در پی دستگیری وی هستند.
وی ضمن اظهار تاسف از مرگ این شهروند فرانسوی ابراز امیدواری کرد که عامل این اقدام جنایتکارانه هر چه زودتر دستگیر شده و به دست عدالت سپرده شود.
جزییات حادثه‏
فرماندهی انتظامی استان اصفهان اعلام کرد: تبعه فرانسوی روز گذشته به ضرب گلوله فردی کشته شد که عامل شهادت یکی از مأموران انتظامی استان است.
به گزارش فارس، فرماندهی انتظامی استان اصفهان در اطلاعیه‌ای گفت: قاتل همان فردی است که چندی ‌پیش، ستوان دوم «علیرضا انصاریان» از مأموران انتظامی استان را به ضرب گلوله به شهادت رسانده و متأسفانه، هنوز دستگیر نشده است. بنا به گزارش‌ها، در روزهای گذشته، این جانی چندین بار با فرماندهی انتظامی استان اصفهان تماس تلفنی برقرار کرده و فرماندهان و مأموران انتظامی را به مرگ تهدید کرده است.
به گفته مسئولان انتظامی استان اصفهان، فرد یادشده، اهل شیراز و از وابستگان هفت متهمی است که چندی پیش به جرم چند فقره قتل و سرقت مسلحانه از طلافروشی‌های استان اصفهان دستگیر شدند.
فرماندهی انتظامی استان اصفهان در اطلاعیه‌ای که امروز صادر کرد، از مردم برای شناسایی این قاتل 27 ساله با 175 سانتی‌متر قد و موهای خرمایی کمک خواسته است.
در این اطلاعیه، آمده است: «همان گونه که هم‌استانی‌های عزیز می‌دانند، چندی پیش در جریان سرقت مسلحانه‌ای، یکی از کسبه مورد سوءقصد قرار گرفت و به دنبال آن، با شگردها و اقدامات پلیسی مؤثر و سریع، عاملان این جنایت دستگیر شدند. اینک فردی که هویت وی برای نیروی انتظامی کاملاً مشخص شده و از بستگان آن جانیان بوده، متواری است و اقدام به حرکات مذبوحانه می‌کند که حمله این جانی به یک تبعه خارجی از جمله این حرکات است.»
در این اطلاعیه، با اعلام مشخصات فرد فراری، ابراز امیدواری شده است با هشیاری و همکاری مردم، این جانی و همدستانش شناسایی و دستگیر شوند.

دسته ها :
سه شنبه اول 11 1387
X