دسته
جك وSMS
ستاره ها
ايرانشناسي
مهدويت
خبر گزاري مهدي فخر در شهر ستان ها
كرمان شناسي
بهترين مطالب
آموزش گام به گام تنیس
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 281237
تعداد نوشته ها : 622
تعداد نظرات : 55
Rss
طراح قالب
قطبی: بازیکنان پرسپولیس را تنبیه می‌کنیم 

    1387/8/9   5:51 ب.ظ 
    مشاهده : 8
 
افشین قطبی پس از شکست پرسپولیس مقابل مقاومت سپاسی در شیراز اظهار داشت: بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم و این برخلاف تصور ما و حتی مسئولین باشگاه بود.
وی افزود: شرایط برای ما بسیار سخت است؛ اما امیدوارم از 4 بازی بعدی در خانه 12 امتیاز بگیریم تا قهرمان نیم فصل شویم.
قطبی ادامه داد: چهار بازی پیاپی و فشردگی بازی‌ها باعث شد قدرت و تمرکز کافی را در شیراز نداشته باشیم و بازی را با این نتیجه عجیب و غیرقابل تصور تمام کنیم.
وی با بیان این مطلب که مقاومت سپاسی تیمی بسیار با انگیزه و جوان بود، تاکید کرد: دروازه‌بان حریف یک روز خوب را پشت سر گذاشت و شاید بتوان گفت بهترین روز عمر خود را رقم زد. دلیل انگیزه این دروازه‌بان این بود که مقابل پرسپولیس می‌ایستاد و می‌خواست خود را به همه نشان بدهد.
وی ضمن انتقاد از کمک داور بازی گفت: کمک داور بازی تصمیم یک طرفه می گرفت و در زمانی که ما کمی از او فاصله می‌گرفتیم علیه ما اشتباه قضاوت می کرد. برای ایشان متاسف هستم.
قطبی خاطرنشان کرد: از این شکست درس می‌گیرم؛ ولی شاگردان من نیز باید یاد بگیرند نباید پس از دریافت گل بی حوصله بازی کنند. این برای فوتبال ایران مضر است.
وی افزود: تیم‌های مقابل ما سعی می‌کنند از یک فرصت بهترین نتیجه را رقم بزند و دیدید اگر اشتباه کریم باقری نبود آنها نمی‌توانستند به برتری برسند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص تغییر جای کریم باقری گفت: در دفاع وسط به دلیل ضعف در بازی‌سازی کماکان دچار مشکل هستیم، به همین دلیل سعی کردم کریم باقری را در آخرین نقطه دفاعی در نیمه دوم به کار گیرم تا با توپ‌های بلند مهاجمان و هافبک‌های ما را تغذیه کند و خوشبختانه خوب کار کرد؛ اما متاسفانه باز هم در امر گلزنی مشکل داشتیم.
وی افزود: از تمام هواداران عذرخواهی می‌کنم و مطمئن باشید پس از جلسه با هیئت مدیره باشگاه که احتمالا امشب برگزار می‌شود، بازیکنان پرسپولیس تنبیه خواهند شد.
قطبی در پایان خاطرنشان کرد: در نیمه دوم 4 مهاجم در زمین داشتیم و این کار را در مقابل استقلال هم انجام دادم و امید زیادی به نتیجه گرفتن داشتم؛ اما متاسفانه این بار به نظرم در تصمیم خود دقت لازم را نداشتم و شاید تعویض‌هایم اشتباه بوده است.
وی در خصوص انتقاد خبرنگاران حاضر در شیراز به عملکرد دی کارمو اظهار داشت: اکثر شما خبرنگاران بیش از 25 سال سن ندارید و شاید بیرون از ایران نرفته باشید. در طول عمرتان مربیگری نکرده اید پس بهتر است قضیه دی کارمو را بزرگ نکرده و اجازه دهید مربیان و اهل فن در مورد وی نظر بدهند.

دسته ها :
شنبه یازدهم 8 1387
X