دسته
جك وSMS
ستاره ها
ايرانشناسي
مهدويت
خبر گزاري مهدي فخر در شهر ستان ها
كرمان شناسي
بهترين مطالب
آموزش گام به گام تنیس
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 279156
تعداد نوشته ها : 622
تعداد نظرات : 55
Rss
طراح قالب
نخستین جلسه ستاد تدوین برنامه پنجم توسعه در بخش ورزش برگزار شد 

    1387/8/12   6:13 ب.ظ 
    مشاهده : 3
 
"محمد علی آبادی" در این جلسه همه اعضای جامعه ورزش را به وحدت رویه و همکاری جدی برای پربار کردن ظرفیت قانون برنامه پنجم توسعه فرا خواند.
علی آبادی اظهار امیدواری کرد که با بهره‌گیری از دیدگاههای اعضای خانواده ورزش، برنامه جامع و مدون به منظور دستیابی به اهداف کلان ورزش کشور تدوین شود.
براساس این گزارش، در این جلسه که با حضور نمایندگان معاونت برنامه ریزی و نظارت ریاست جمهوری، معاونان سازمان تربیت بدنی و مدیران ارشد سایر بخش های مرتبط با ورزش کشور برگزار شد، اعضای حاضر در جلسه به ارائه دیدگاههای خود در باره ورزش کشور پرداختند.
همچنین مدیرکل دفتر ملی مدیریت و توسعه ورزش کشور و دبیر این ستاد، گزارشی از چگونگی و نقش سازمان تربیت بدنی در تدوین قانون برنامه های توسعه ارائه کرد و ساختار، سیاست های کلی و اهداف تدوین برنامه پنجم توسعه که توسط مراجع ذیصلاح تصویب و ابلاغ شده را تشریح کرد.
در این جلسه مقرر شد، تمامی بخش های مرتبط با ورزش با مشارکت فعال، تمام اطلاعات و نظرات تکمیلی خود را در اختیار دبیرخانه ستاد قرار داده تا در جلسات هفتگی این ستاد مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
در پایان نخستین جلسه ستاد تدوین برنامه پنجم توسعه در بخش تربیت بدنی و ورزش مقرر شد، دبیرخانه این ستاد در محل دفتر ملی مدیریت و توسعه ورزش کشور مستقر شود.

دسته ها :
دوشنبه سیزدهم 8 1387
X